الثلاثاء، 2 سبتمبر 2008

نفسك فى ايه قبل ما تموت

سؤال نسينا نسأله لنفسنا
نسينا نسأل بعض ... احنا نفسنا فى ايه قبل مانموت

ماتستغربوش ...

انا بس متوقع مستقبل مؤرف ( اسف على اللفظ ) ... هى دى الحقيقة

الوضع اللى احنا فيه بقى وضع سئ جداً
وللأسف احنا راضيين وساكتين ومفيش اى مشاكل
بإختصار عندنا لا مبالاه
انا اتخنقت وجالى احباط من الوضع اللى مفيش آمل انه يتغير

اعذرونى انى اول مارجعت ... رجعت بموضوع محبط
بس للأسف انا مش شايف اى حاجة كويسة ولا اى حسنة
تدى نبذة أمل

ربنا يصبرنا

هناك 4 تعليقات:

Hassnaa يقول...

نفسي في ايه قبل ما اموت ؟؟؟

نفسي ربنا يهديني

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

ربنا يهدينا كلنا

سعيد لمرورك

رؤية يقول...

قائمة الامانى لا تنتهى وان كانت على راسها النجاة من النار،
لكن ليس الحل ان نهرب بالموت منمصاعب الحياة ، وعلينا الا نكون دوما فى ردة فعل نقائص الحياة،
طالما بتتنفس حاول وتوكل على الله،
ومين عارف بكرة فيه ايه؟!!

تحياتى لك.

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

رؤية

شكرا على الكلام اللى يدفع الواحد لقدام مايجروش لورة

جو أهيد