الأحد، 20 يوليو 2008

راجعلك

راجعلك وقلبى دايب من حنينى
قلبى اللى حبك وعاشلك سنينى
راجعلك يقولك ع اللى جوة منه
فراقك دة بجد كان على عينى
*****
دة انا مش قادر يوم انساك
لو أضحى بعمرى فداك
قوللى ازاى انا أعيش
غير لو عيشت معاك
*****
عرفت فى بعدك قيمتك بعد اللى جرالى
راجعلك عشان انت اللى قلبى غالى
كانت غلطة فى حياتى وبدفع تمنها
دوقت بجد مرارة بعدك فى الليالى
تأليف
أحمد فاروق الشاذلى

هناك 7 تعليقات:

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

أنا عايز أرائكم بصراحة

Unknown يقول...

بصراحة


































































































حلوة اووووووووووووووووووووووووووى

شهد الكلمات يقول...

حلوة الكلمات و رقيقة

مستنيين الجديد

تحياتي

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

شهد الكلمات

اسعدنى زيارتك لمدونتى واشكرك على كلامك الرقيق
وانا ماستأذنتش لتبادل الروابط انا ضيفتك على طول

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

Youseef

اسعدتنى زيارتك لمدونتى وشكرا ليك
بس يا ريت بلاش كل المسافة دى

السماء الداميه يقول...

جامدة اوى اوى بصراحة يعنى

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

السماء الداميه

شكراً لزيارتك الاولى وشكراً على كلامك

وان شاء الله الباقى يعجبك

ونضل اصدقاء على طول

هى اخبار المصيف بتاعك ايه ؟
هههههههه