الثلاثاء، 22 يوليو 2008

اتفرج يا سلام 1

http://www.youtube.com/watch?v=y3baEF7s_8k

هناك 8 تعليقات:

شهد الكلمات يقول...

اية ده يا عم ده انت عنوانك بعيد اوي كدة لية ده انا جيت بالعافية و عاملت شألابظات عشان اوصل

في مشكلة عندك في المدونة مش عارفة اية بس انا مش عارفة ادخل عندك خالص ده انا دخلت بالصدفة

حلوة الاغنية دي بس انا اول مرة اسمعها دي في شريط اية دي

مبروك ع المدونة و عقبال ما تملاها كدة بوستات

شوف حل بقي للوصول للمدونة بتاعتك مش كل مرة هاجي بتاكس

تحياتي

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

معلش انا اسف بس مش عى الازعاج لكن اسف على التأخير فى علاج مشكلة المدونة

وبشكرك على محاواتك الكتير لحد اما حصل الحمد لله ووصلتى بالسلامة للمدونة

وبجد انا سعيد ان الاغنية عجبتك
عشان دى من اخراجى

وشكراً ليكى يا شهد على ردودك الجميلة

السماء الداميه يقول...

ايه الجمال ده كله دى الاغنية جامدة اوى وانا سعيد بزيارتى الاولى لمدونتك ممكن نتبادل الروابطواعرف رايك فى مدونتى

محمد فاروق الشاذلى يقول...

الحمد لله الطريق مشى ولقينا مواصلات لمدونتك
هارجع تانى أكيد

السهم المكسور يقول...

كلامك حلو بس ان مضايق

عشان انا كل ماادخل المدونه معرفش

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

السماء الدامية

اسعدنى رأيك وزيارتك الاولى لمدونتى
ويسعدنى تبادل الروابط
يا مصطفى

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

قلب مصرى

اخويا الكبير

يارب ترجع بالسلامة

أحمد فاروق الشاذلى يقول...

السهم المكسور

شكراً ليك
ومتضايقش
وعايز اعرف ايه هو اللى مبتعرفش تعمله؟